

Hans Hedin is een expert op het gebied van corporate intelligence en market intelligence vanuit een strategisch perspectief.
Meer over de auteursThe Handbook of Market Intelligence
Understand, Compete and Grow in Global Markets
Samenvatting
De tweede druk van deze uitgave biedt stap-voor-stap routekaart voor het implementeren, uitvoeren en verder ontwikkelen van een market intelligence programma in uw eigen organisatie.
Met een goedopgezet market intelligence programma kunt u uw marktinformatie snel en efficiënt omzetten in marketingacties en strategische inzichten. 'The Handbook of Market Intelligence' laat zien hoe u zo'n programma kunt vormgeven, inzetten en verder uitbouwen. Het is gebaseerd op best practices en internationale cases.
Daarnaast is het materiaal verreikt met uitgebreide mondiale onderzoeksgegevens. Hierdoor is 'The Handbook of Market Intelligence' de benchmark rond het organiseren van market intelligence.
Trefwoorden
market intelligence business intelligence strategisch management marktonderzoek strategische planning concurrentieanalyse bedrijfsinformatie besluitvorming marktanalyse informatiemanagement marketing intelligence tools wereldwijde markten organisatie klantinzicht innovatie succesfactoren implementatie best practices strategische inzichten intelligence proces intelligence cultuur supply chain management productlevenscyclus markttrends organisatieontwikkeling prestatiemeting bedrijfsstrategie verkopen markttoetredingsstrategieën
Trefwoorden
Specificaties
Over Irmeli Hirvensalo
Over Markko Vaarnas
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
About the Authors
About Global Intelligence Alliance
PART 1: Market Intelligence in Global Organizations
1. Market Intelligence: Drivers and Benefits
2. Market Intelligence in Global Organizations: Survey Findings in 2013
PART 2: Roadmap to World Class Market Intelligence
3. Key Success Factors of World Class Market Intelligence
4. Intelligence Scope – Determining the Purpose, Target Groups, and Focus Areas of an Intelligence Program
5. Intelligence Process – Turning Random Data into Meaningful Insight
6. Intelligence Deliverables – Building a High-Impact Market Intelligence Product Portfolio
7. Intelligence Tools – Collecting, Storing, and Disseminating Intelligence
8. Intelligence Organization – The People and Resources that Generate the Impact
9. Intelligence Culture – Engaging the Organization in Market Intelligence
PART 3: Market Intelligence for Key User Groups
10. Market Intelligence for Current Awareness Across the Organization
11. Market Intelligence for Strategic Planning
12. Market Intelligence for Marketing, Sales, and Account Management
13. Market Intelligence for Innovation and Product Life Cycle Management
14. Market Intelligence for Supply Chain Management
PART 4: Developing World Class Market Intelligence Programs
15. Implementing Market Intelligence Programs
16. How to Develop an Existing Market Intelligence Program for Greater Impact
17. Demonstrating the Impact of Market Intelligence
18. Trends in Market Intelligence
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht