

Stef de Bont (1967) is oprichter en partner van Logistics Result, een bedrijf dat project- en programmamanagement biedt in logistieke omgevingen.
Meer over Stef de BontReturns Management
Building a closed loop supply chain for a customer centric and circular economy
Samenvatting
Companies that produce, sell and distribute products deal with customers that potentially might return a product during various phases of the customer journey. Dealing with these returns requires a well thought-out returns policy to manage customer expectations. It also requires a well-implemented returns management process to manage efficiency, accuracy and throughput time.
The impact of an uncontrolled returns process can be large. It can impact both the relationship with the customer and the company’s financial results. The opportunities from a controlled returns process are large as well. A well-managed returns process can create value in different areas.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht