Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Wiley International Encyclopedia of Marketing

Specificaties
Gebonden, 1744 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2010
ISBN13: 9781405161787
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2010 9781405161787
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Het is volledig up te date en geen marketingonderwerp is vergeten. Het bestaat uit zes delen, alk met een eigen thema: Internationale marketing, productinnovatie, adverteren, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingstrategie. Daarnaast is er een inleidend deel met een uitgebreid register.

Specificaties

ISBN13:9781405161787
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:1744
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Wiley International Encyclopedia of Marketing bestaat uit de volgende zes boeken:

Volume 1: Marketing Strategy
Volume 2: Marketing Research
Volume 3: Consumer Behavior
Volume 4: Advertising and Integrated Communication
Volume 5: Product Innovation and Management
Volume 6: International Marketing

Daarnaast is er een apart deel met een inleiding en een uitgebreid register.

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wiley International Encyclopedia of Marketing