VOORDEEL - 55% korting
,

Marketing Metaphoria

What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers

Specificaties
Gebonden, 272 blz. | Engels
Harvard Business School Press | 1e druk, 2008
ISBN13: 9781422121153
Rubricering
Juridisch : Management
Harvard Business School Press 1e druk, 2008 9781422121153
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
32,47
9,95
VOORDEEL - 55% korting

Samenvatting

Waarom mislukken advertentiecampagnes en nieuwe producten zo vaak? Waarom hebben klanten het gevoel dat bedrijven hun behoeften niet begrijpen? Omdat marketeers zelf niet diep genoeg nadenken over de gedachten en gevoelens van klanten. 'Marketing Metaphoria' is een baandoorbrekend boek dat laat zien hoe deze 'diepte deficit' overbrugd kan worden en hoe u de universele drijfveren van menselijk gedrag kun vinden: deze zijn namelijk cruciaal voor het succes van uw bedrijf.

'Marketing Metaphoria' onthult de gedachten van klanten en laat de krachtige, onbewuste 'lenzen' zien die vormen wat mensen denken, horen, zeggen en doen. Deze lezen worden 'deep metaphores' genoemd en zij bezetten de onbewuste geest. 'Marketing Metaphoria' beschrijft hoe bedrijven op een succesvolle manier deep metaphores inzetten om hun marketing problemen op te lossen - 's werelds beroemdste bedrijven, maar ook kleine firma's, non-profit en sociale ondernemingen.

Omdat deep metaphores overal in het dagelijkse leven voorkomen, geeft 'Marketing Metaphoria' ook inzicht in uw eigen denken en gedrag. Dit boek zal u ervan overtuigen dat alles wat u denkt en doet, beïnvloed is op onbewuste niveaus - en het geeft u toegang tot deze diepere levels van denken. Bereid u voor om niet alleen te veranderen in uw relatie met klanten, maar ook in het interpreteren van uw eigen gedachten en acties.

Specificaties

ISBN13:9781422121153
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:1-5-2008
Hoofdrubriek:Management

Over Gerald Zaltman

Gerald Zaltman is hoogleraar Marketing aan Harvard Business School en lid van het interdisciplinaire Initiatief Geest, Hersenen en Gedrag. Daarnaast is hij medeoprichter van onderzoeks- en adviesbureau Zaltman Associates.

Andere boeken door Gerald Zaltman

Over Lindsay Zaltman

Lindsay H. Zaltman is managing director van Zaltman Associates.

Andere boeken door Lindsay Zaltman

Inhoudsopgave

Acknowledgements
Introduction to Deep Metaphors
Elephants, Flowers, and Pearl Necklaces

1 How to Think Deep. A Brief Guide to Overcoming Your Depth Deficit
2. The Emergence of Deep Metaphors What Managers Should Know About Similarities
3 Balance
4 Tranformation
5 Journey
6 Container
7 Connection
8 Resource
9 Control
10 Deep Metaphors at Work An Action Plan for Workable Wondering

Notes
Index
About the Authors

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Metaphoria