Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Innovator's Dilemma

When New Technologies Cause Great Firms to Fail

Specificaties
Gebonden, 288 blz. | Engels
Harvard Business School Press | e druk, 2013
ISBN13: 9781422196021
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Harvard Business School Press e druk, 2013 9781422196021
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Shows how even the most outstanding companies can do everything right - yet still lose market leadership when they miss out on new waves of innovation. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, this book gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.

Specificaties

ISBN13:9781422196021
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Verschijningsdatum:19-11-2013

Expertrecensies (1)

recensie
The Innovator's Dilemma
Friso van Abbema | 13 oktober 2008
Hoe is het mogelijk dat topbedrijven belangrijke technologische innovaties konden negeren of te laat aanhaakten? Clayton Christensen, professor en innovatiegoeroe van Harvard Business School, geeft hier een verklaring voor in 'The Innovator's Dilemma' (voor het eerst gepubliceerd in 1997). Als antwoord schetst hij 'disruptive technologies' ('verstorende' of 'ontwrichtende' technologieën) en de sprong van een bestaande technologie naar een met veel lagere kosten, een eenvoudiger product met aanzienlijk hogere marges. Gewoon goed management is dan contraproductief.
Lees verder

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Innovator's Dilemma