Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Contagious

Why Things Catch on

Specificaties
Paperback, 256 blz. | Engels
Simon & Schuster US | e druk, 2016
ISBN13: 9781451686586
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
Simon & Schuster US e druk, 2016 9781451686586
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?

Specificaties

ISBN13:9781451686586
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Verschijningsdatum:18-6-2025
Hoofdrubriek:Management

Over Jonah Berger

Jonah Berger is professor marketing aan de prestigieuze Wharton School aan de Universiteit van Pennsylvania en onderzoekt hoe de individuele besluitvorming en sociale dynamiek tussen mensen trends kunnen veroorzaken. The New York Times, Washington Post, Businessweek, Harvard Business Review, USA Today, Wall Street Journal en andere media schreven al eerder over het werk van Johan Berger.

Andere boeken door Jonah Berger

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Contagious