Engraving School Districts With the Cultural Wealth and Social Justice Advocacy of Latina/o/x School Leaders
Stories From the Field
Samenvatting
Eight testimonios of Latina/o/x school and district leaders reveal how community cultural wealth, which is derived from critical race theory, informed professional motivations, leadership experiences, and advocacy actions. The concept of “engraving” asks readers to consider how these leadership characteristics can be endured.
Specificaties
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht

