How to Win Campaigns

Communications for Change

Specificaties
Ingenaaid, 378 blz. | Engels
Earthscan | 1e druk, 2011
ISBN13: 9781849711142
Rubricering
Juridisch : Management
Earthscan 1e druk, 2011 9781849711142
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

'How to Win Campaigns' is een praktische handleiding voor het maken en uitvoeren van succesvolle campagnes.

'How to Win Campaigns' is zowel nuttig voor de onervaren campagnevoerder als voor de ervaren communicator. Het boek laat, op basis van bewezen succesverhalen, zien wat werkt en wat niet en biedt principes en strategieën die in iedere denkbare campagne inzetbaar zijn. Daarnaast biedt de auteur achtergrondinformatie, onder meer in de vorm van modellen die motivatie en communicatiestructuur beschrijven. De tweede editie bevat bovendien handige tools, zoals de Campaign Master Planner, een politieke checklist, een checklist voor de inzet van beroemdheden en nog veel meer.

Specificaties

ISBN13:9781849711142
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:378
Uitgever:Earthscan
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Introduction

1. How To Begin
2. Communicating With Humans
3. Motivational Values
4. Campaign Research and Development
5. Campaign Plans
6. Organizing Campaign Communications
7. Constructing Campaign Propositions
8. Working With News Media
9. Keeping A Campaign Going
10. Old Media, New Media
11. To Do And Not To Do
12. The Bigger Picture

Basic Campaign Checklist
Case studies:
Climate Change Campaigning: The effect of starting conditions
Converting an Issue into a Campaign: The Case of WWF's Chemicals and Health Campaign
Formative Campaign Research: The Undersea
Obama Election Campaign: A New Media Case Study
Issues and Power Analysis: Greening Apple Computers

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to Win Campaigns