Fostering Consumer Well-Being
Theory, Evidence, and Policy
Samenvatting
This book brings together, in one source, a psychologically framed view of consumer well-being. Featuring chapters authored by expert scholars in the field, and encompassing both research and theory, it provides a comprehensive framework for understanding this important area. Each chapter contains a review of theories and evidence, as well as future research directions and policy recommendations. The intended audience for the book includes professionals in a range of areas, including academia, economics, business, media, and government.
Specificaties
Inhoudsopgave
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht