One to one Manager (Nederlandstalig!)
Praktijklessen in Customer Relationship Management
Samenvatting
One to one marketing is geen toekomst meer. Het is er nu. Geavanceerde technieken en nieuwe media hebben een vergaande interactie met de klant mogelijk gemaakt. Maatwerkproductie is wat de klant verwacht en dat noodzaakt bedrijven hun organisatie om te vormen en fundamenteel in te richten naar de behoeften van hun afnemers. Wie geen een-op-een onderneming nastreeft, loopt achteraan in de race naar klantenloyaliteit, hogere winsten en een groter marktaandeel.
In 'One to one manager' nemen Don Peppers en Martha Rogers de lezer mee achter de schermen van ondernemingen die succes hebben met een-op-een marketng. Ze doen verslag van de een-op-een inspanningen waarvoor managers zich geplaatst zien - en de oplossingen die zij gevonden hebben. In 'One to one manager' maakt u kennis met de pioniers van de klantgerichte bedrijfsstrategieën. Gewapend met hun ervaringen en met de lessen die zij in de praktijk hebben opgedaan, zult u sterk staan om ook in uw onderneming de een-op-een omslag te bewerkstelligen.
Specificaties
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Een betrouwbare partner
2. Het inzetten van technologie
3. Organisatie, cultuur en verandering
4. Klantgerichtheid
5. Servicecultuur
6. De klant kennen
7. Gereedschapsmakers
Epiloog - Maar hoe moet u het nu precies aanpakken?
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht