Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De kracht van wit

Specificaties
E-book, 288 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Lannoo Campus | e druk, 2009
ISBN13: 9789020989045
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Lannoo Campus Epub met watermerkbeveiliging e druk, 2009 9789020989045
Direct te downloaden

Samenvatting

Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de crisis.;;;Een kompas voor mensen en consumenten in verwarrende tijden;;;Biedt inzicht en overzicht in leven, werken en consumeren in een crisistijd.;;;Ontdek hoe sommige ondernemingen ondanks de crisis nog altijd winst maken en hun vertrouwen versterken bij consumenten. De wereld beleeft de diepste financiële en economische crisis in meer dan tachtig jaar. De oorzaken zijn stilaan bekend. De contouren tekenen zich langzaam af, maar naar de duur blijft het gissen. De crisis heeft vele gezichten, maar wat is de impact van deze crisis op ons leven van elke dag? Verandert deze crisis onze manier van leven, samenleven, werken, consumeren? Of worden we net resistenter tegen bedreigingen van buitenaf? De kracht van wit maakt duidelijk dat de crisis vooral een afrekening is met een tijdperk van excessen, overdaad en overmoed. De crisis is een catharsis, een moment van zuiverheid en zuivering. Het is ook een moment om de greep, de controle op ons leven sterker aan te halen. De kracht van wit is een zeer actuele en unieke kijk op de veranderingen in onze kleine en grote wereld van vandaag. De lezer ontdekt o.a. waarom kamerplanten helemaal terug in zijn, waarom familieseries op televisie miljoenen kijkers boeien, waarom we ondanks de crisis meer uitgeven aan duurdere biovoeding en aan goede doelen, waarom Barack Obama de president van de nieuwe wereld is, en waarom er nog altijd banken zijn die winst maken. Het boek is gebaseerd op uitgebreid consumentenonderzoek en kadert de belangrijkste lokale en internationale tendensen en evoluties die zich vandaag voordoen. Van onze eigen kleine wereld tot de globale wereld. Maar ook de veranderingen binnen de muren van ondernemingen en organisaties en hun merken komen aan bod. Met unieke praktijkgetuigenissen van o.a. Rabobank, Hema, Oxfam en Trappisten van Westmalle. Een kompas voor ons allemaal in verwarrende tijden.

Specificaties

ISBN13:9789020989045
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:288
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:30-11-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van wit