Escape Room 2.0
Samenvatting
‘Jullie zijn uitverkoren om deel te nemen aan dit nieuwe spel: Escape Room 2.0. Je mag één persoon meenemen. Degene die je het meest vertrouwt. Je allerbeste vriend.’
Nordin krijgt een uitnodiging voor een nieuwe escape room. Hij neemt zijn beste vriendin Zora mee. Eenmaal binnen blijkt dat je moet wisselen met een ander team. Nordin moet niet samen, maar tégen Zora spelen. Wat moet je doen als je beste vriend plotseling je grootste tegenstander wordt? Elke keuze die je maakt heeft gevolgen voor de ander. Hoe ver ga je om te winnen?
Kies je voor jezelf of offer je jezelf op?
Vijf jaar na het succesvolle 'Escape Room' komt Maren Stoffels met 'Escape Room 2.0', over vier tieners in een levensgevaarlijke escape room en een game master met duistere motieven.
Trefwoorden
escape room jeugdliteratuur vriendschap spanning thriller psychologisch vertrouwen tieners keuzes maken competitie depressie loyaliteit zelfmoord trauma mental health young adult identiteit puzzels overleven manipulatie relaties pesten mysterie geheimen angst roem verlies gevaar kameraadschap uitdaging
Trefwoorden
Specificaties
Thema classificatie
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht