
Lees verder
Massamarketing is al jaren geleden dood verklaard. Het is veel effectiever om uw klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Consumenten vertrouwen immers meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen. Bertrand Cesvet noemt deze eigentijdse versie van mond-tot-mondreclame Conversational Capital. Hij legt in 'Spreken is goud' uit hoe het werkt, wat u ermee kunt bereiken en hoe u het inbouwt in de producten en diensten van uw eigen bedrijf. Na lezing van dit boek weet u hoe u consumenten tot ambassadeurs van uw merk maakt, die er echt in geloven en erover praten. Cirque du Soleil, Adidas en Red Bull gingen u voor - leer van de expert en laat vanaf nu niets meer aan het toeval over!
Bertrand Cesvet is directeur en hoofd strategie van SID LEE, een Commercial Creativity bureau met vestigingen in Montréal en Amsterdam.
"Mond-tot-mondreclame is meer dan alleen een marketinginstrument, het is iets wat elke dag voor je hele bedrijf van belang is. 'Spreken is goud' laat je zien hoe je met het domino-effect van mond-tot-mondreclame niet alleen je sales kunt opschroeven, maar ook een merk kunt bouwen. Een heel goed boek."
- John Moore, Marketing directeur van Whole Foods Market en van Starbucks; auteur van Tribal Knowledge
"In The Tipping Point presenteert Malcolm Gladwell een belangrijk idee zonder uit te leggen hoe je het toepast. Nu laat Bertrand Cesvet zien hoe je 'tipping points' creëert voor een succesvolle onderneming. Zo doe je zaken in de nieuwe wereld. Zeer aanbevolen als de toekomst je lief is."
- Stewart Emery, Coauteur van de internationale bestseller Succesvol zijn en blijven
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books