Ton Borchert is – na diverse marketing- en managementfuncties in binnen- en buitenland – werkzaam als hogeschooldocent Marketing bij Hogeschool Utrecht / HU Business School.
Meer over de auteursMarketing: modellen en berekeningen - 2e editie
Met XTRA toegangscode
Samenvatting
'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing.
Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen, dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes.
Dit boek is geschikt voor studenten aan commerciële opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Het boek is zeer geschikt voor afstudeerders. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave.
Specificaties
Over Loes Vink
Inhoudsopgave
2 Externe analyse
3 Strategie: van SWOT naar marketingplan
4 Product/dienst
5 Prijs
6 Distributie
7 Promotie
8 Controle, evaluatie en bijsturing
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht