
Lees verder
Jacqueline de Jong is redacteur, tekstschrijver en journalist. Samen met Annic van Wonderen, ceo van I Love Fashion News.
Meer over Jacqueline de JongMet een inleiding van Ap Dijksterhuis
'Invloed' van Robert Cialdini is al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini daarin tot zes ‘hefbomen’ om mensen mee te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
'De kleine Cialdini' geeft een heldere samenvatting van de theorie in het boek, inclusief de leukste voorbeelden, onderzoekjes en opdrachten. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken.
Een prettige manier om in een paar uur tijd de ideeën van een groot denker tot u te nemen.
- Invloed is een van de 75 ‘Smartest Business Books’ volgens Fortune
- Cialdini is de meest geciteerde sociaal psycholoog ter wereld
- Van De kleine Piketty, het eerste boekje in deze reeks handige samenvattingen, werden ruim 20.000 exemplaren verkocht
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken