Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Change Ahead

How research and design are transforming business strategy

Specificaties
Paperback, 240 blz. | Engels
BIS Publishers BV | 1e druk, 2015
ISBN13: 9789063693985
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
BIS Publishers BV 1e druk, 2015 9789063693985
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

'Change Ahead' is about the emerging practices at the intersection of business strategy, research, and design. It introduces the need for an adventurous, explorative mindset in order to grow businesses that last by creating meaning and relevance with and for people.

In a complex and networked world, business, more than ever, is about adaptability to change and the capacity to create new propositions through a dynamic interaction with the environment. Much like sailing, business strategy will increasingly come to be about the ability to steer towards growth through dynamic leadership, empathetic understanding, and skilful use of tools and abilities.

This book reveals the philosophy, working processes, and approaches to business creation and development through research and design. It provides a model for integrating user insights into business strategy beyond the literal understanding of the user and into the creative application of insights for the development of meaningful propositions.

It is a must-read in these changing times because it discusses what needs actualization as we emerge out of the industrial model into an age of creative empowerment. Furthermore, it goes beyond the discussion to provide practical tools for businesses in the 21st century to evolve into adaptive systems through an integrative model of learning and doing, understanding and making, research and design. Change Ahead is about the transformative power of research and design within business practice for relevant value creation in a changing world.

Specificaties

ISBN13:9789063693985
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:26-9-2015
Hoofdrubriek:Management

Over Carola Verschoor

Carola Verschoor is de oprichtster en chief creative bij Transformational Studio (https://transformational.studio). Als strateeg & ontwerpster integreert ze decennia van praktijk in de industrie, design thinking en innovatieve benaderingen in participatieve, interactieve en provocerende adviesdiensten. Haar doel is om verandering in een complexe wereld te (r)evolutioneren en de transformatie te helpen belichamen die we graag in de samenleving willen zien. Carola heeft een trackrecord van meer dan 25 jaar in verschillende sectoren, het ontwikkelen van teams en het leveren van succesvolle innovatie. Ze is een veelgevraagd spreekster en opinieleidster op het gebied van innovatie, strategie, creativiteit, transformatie en (service) design voor het bedrijfsleven. Carola is de auteur van Change Ahead, dat wordt erkend als een toonaangevend boek over de opkomende praktijken op het gebied van bedrijfsstrategie, onderzoek en ontwerp. En van de Infinite Double Diamond Cards, een veelzijdig kaartspel met 80 ontwerptools. De Infinite Double Diamond Cards kunnen eindeloos geschud worden, waardoor je oneindige mogelijkheden en inspiratie hebt om je idee in actie om te zetten.

Andere boeken door Carola Verschoor

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Change Ahead