Lees verder


Prof. dr. Rudy Moenaert is hoogleraar aan TIAS School for Business & Society. Zijn specialisatie betreft strategische marketing en innovatie, voornamelijk in B2B- en dienstenorganisaties. Rudy is een gepassioneerd docent, won vijfmaal de TIAS Best Teacher Award en adviseert ondernemingen in hun marktplanning. Auteur van o.m. De Customer Leader (2024).
Meer over de auteursDe eerste druk van 'Visionaire marketing' heeft door zijn innoverende aanpak succes gekend. De businessroadmappingmethodologie, die Rudy Moenaert en Henry Robben in samenwerking met het bedrijfsleven hebben ontwikkeld, is bijzonder effectief om een superieure bedrijfsstrategie te ontwikkelen en een op maat gemaakte, unieke oplossing te genereren voor elke onderneming. Deze nieuwe editie is volledig up-to-date gemaakt.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books