Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Power to the people - Sterk merk in de zorg

Specificaties
Gebonden, 176 blz. | Nederlands
EF & EF | 1e druk, 2019
ISBN13: 9789082340327
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
EF & EF 1e druk, 2019 9789082340327
Onderdeel van serie Power to the People
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als organisatie wenst te creëren en te behouden. Een merk dat relevant, herkenbaar en aantrekkelijk is voor medewerkers en cliënten. In het boek passeren een groot aantal bouwstenen de revue zoals merkpositionering, merkbelofte (pay-off), internal en external branding (ambassadeurs) en het bieden van toegevoegde waarde door unieke waardeproposities en merkactivaties. Met dit derde boek Sterk merk in de zorg delen we graag onze kennis en ervaring over het ontwikkelen van een sterk zorgmerk en de reis die het Pluryn-merk die afgelopen jaren heeft afgelegd. Het boek staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, tips en tools (zoals het merkcanvas) die je kunt gebruiken bij het ontwikkelen van het merkbeleid.
De eerste twee boeken uit deze reeks gaan over de invoering en toepassing van marketing in de zorg en online marketing in de zorg. Beide boeken beschrijven hoe Pluryn dit heeft aangepakt en wat de belangrijkste lessons learned zijn geweest.

Specificaties

ISBN13:9789082340327
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:176
Uitgever:EF & EF
Druk:1
Verschijningsdatum:4-7-2019
Hoofdrubriek:Management
ISSN:

Expertrecensies (1)

Power to the people - Sterk merk in de zorg - 'Aanbevolen voor marketeers in de zorg'
Eric van Arendonk | 28 augustus 2019
Een merkenboek voor de zorg is opmerkelijk, want zoveel merken zie je in de zorg niet. Power to the people - Sterk merk in de zorg is zo'n boek.
Lees verder

Over Marian Draaisma

Marian Draaisma is Marketing Director van zorgorganisatie Pluryn. Naast haar werk als marketingdirecteur is ze ook columniste. Tot 2007 was ze eigenaar van het marketing reclamebureau Ruijs Draaisma. Marian Draaisma was initiatiefnemer en voorzitter van het Europees netwerk van reclamebureaus Eurada.

Andere boeken door Marian Draaisma

Over Sjors van Leeuwen

Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is adviseur, auteur en spreker op het gebied van klantgericht ondernemen, strategie en marketing. Door zijn ervaring is hij goed thuis in vele strategische vraagstukken en het toenemend belang van de ‘de klant’ als onderscheidende factor. Sjors schreef o.a. Wendbare strategie op één A4, Zorgmarketing in de praktijk en CRM in de praktijk.

Andere boeken door Sjors van Leeuwen

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Power to the people - Sterk merk in de zorg