
Lees verder
Drs. ing. Wessel Berkman heeft sinds 1999 ervaring in commerciele optimalisatie. Hij is oprichter van The Brown Paper Company, De Commerciele Revoultie, The Social Selling Company en Employee Growth Factory. Zijn organisaties laten zich graag afrekenen op de behaalde meetbare duurzame resultaten. Naast dit werk schrijft hij boeken en houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling.
Meer over de auteursHoe onderscheid je je in commercie te midden van steeds kritischere klanten met scherpere eisen en beperkte budgetten? Dit in een landschap van hyperconcurrentie, overweldigende onlineactiviteiten, talloze prijsvechters en snelle ontwikkelingen in AI en automation. Besef dat een gebrek aan omzet met gezonde marges je toekomstperspectief beperkt.
Het tijdperk van traditionele commerciële teams is voorbij. Ruim 40% van de huidige commerciële werkwijzen is te optimaliseren, of vervangbaar door AI of automatisering. Hoeveel kostenbesparingen en extra omzet met gezonde marges zal dat opleveren?
De markt wordt overspoeld door AI- en automationtools. Welke kies je? Ontdek in dit boek wat je nu kunt doen om niet op achterstand te raken. Leer over tools en technieken, maar ook wannéér je deze slimme tools kunt inzetten om je salesteam te verbeteren of zelfs volledig te digitaliseren. Daarnaast krijg je inzicht in de cruciale elementen van een succesvolle AI- en automationstrategie, -implementatie en -uitvoering. Dit doe je door eerst een stevige basis te leggen met een aantrekkelijke salesfilosofie, een Commerciële Blueprint en het creëren van een hoog disciplineniveau.
Waarom nú actie ondernemen? Omdat de concurrentie dit anders wel doet. Nu actie ondernemen betekent voor klanten een aanzienlijk verbeterde klantenbediening, en voor medewerkers een belangrijke ondersteuning die veel tijd bespaart, waardoor er meer tijd vrijkomt voor creativiteit en klantgerichtheid. Of je begint meteen met de vormgeving van de ultieme complete digitale commerciële organisatie.
Waar willen jullie het verschil maken met AI en automation?
kunstmatige intelligentie sales automation verkopen chatgpt salesautomatisering salesinnovatie crm digitale transformatie marketing salesautomation level 3 sales lead generation droomklanten klantrelaties salesefficiëntie commerciële strategie social selling b2b-sales salesplatform salesproces sales playbook data-analyse personalisatie generatieve ai klantgerichtheid innovatie commerciële filosofie salestech lead scoring tenderproces salestraining sales skills salesmanagement salescoaching onderscheidend vermogen marktinzicht conversieratio klantanalyse klantreis
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books