Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Marketing Maak je merk
Maak je merk
Mascha Schrander

Eén beroep is voor Mascha niet genoeg, maar de rode draad, tussen intercedent, docent, mentor, stagebegeleider, educatief-auteur, content-creator, eindredacteur en interviewer is voor haar glashelder. Luisteren, doorvragen, het verhaal verwoorden, en de ander tot nieuwe inzichten brengen.

Meer over de auteurs
Mascha Schrander, André Klijnsma

Maak je merk

Do-it-yourself branding

Specificaties
Paperback, 124 blz. | Nederlands
Uitgeverij Goed Verhaal | 1e druk, 2024
ISBN13: 9789090386621
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
Uitgeverij Goed Verhaal 1e druk, 2024 9789090386621
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
34,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden.

Daarna zet je de uitgangspunten van je merk bondig en overzichtelijk op papier in de vorm van een MerkKompas, Persona en een MerkStem. Dat kun je prima zelf, want jij hebt de meeste ervaring met en kennis over jouw onderneming in jouw eigen speelveld. Het bedenken en schrijven van je MerkKompas, Persona en MerkStem geven je communicatie en bedrijfsactiviteiten de komende jaren richting en daarmee rust. Een mooie investering. 

Bij het boek Maak je merk – do-it-yourself branding kun je een praktisch werkboek van 64 bladzijden downloaden. In de invulbare PDF type je overzichtelijk alle antwoorden van de opdrachten uit het boek. Bovendien vind je er 17 templates voor de diverse MerkVerhalen, het content-sjabloon en de content-checklist. De downloadcode hiervoor staat op de bijgeleverde boekenlegger.

Trefwoorden

branding   merkidentiteit   merkwaarden   merkpersoonlijkheid   merkenmanagement   archetypen   do-it-yourself branding   merkkompas   merkstem   marketing   communicatie   merkstrategie   emotionele connectie   merkdifferentiatie   merkbelofte   kernwaarden   merkloyaliteit   merkmissie   positionering   merkcongruentie   merkpersona   doelgroepbepaling   merkbeleving   merkassociaties   communicatiestrategie   merkbewustzijn   merkpersoonlijkheid-archetypen   merkvertrouwen  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789090386621
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:124
Uitgever:Uitgeverij Goed Verhaal
Druk:1
Verschijningsdatum:7-6-2024
Hoofdrubriek:Management

Over Mascha Schrander

Eén beroep is voor Mascha niet genoeg, maar de rode draad, tussen intercedent, docent, mentor, stagebegeleider, educatief-auteur, content-creator, eindredacteur en interviewer is voor haar glashelder. Luisteren, doorvragen, het verhaal verwoorden, en de ander tot nieuwe inzichten brengen.

Andere boeken door Mascha Schrander

Bekijk alle boeken

Over André Klijnsma

André is een uiterst ondernemende ondernemer, met meer dan 40 jaar ervaring als marketingcommunicatie-expert. Feilloos ziet hij waar je kansen liggen en dankzij zijn gigantische netwerk, kan hij alles klaarspelen. Zijn campagnes zijn uniek en succesvol en meerdere van zijn slogans zijn al tientallen jaren in gebruik.

Andere boeken door André Klijnsma

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord 4

Deel 1: Van merk naar markt 9
We leggen uit wat we bedoelen als we het over een merk hebben. Ook lees je wat een MerkKompas is, wat erin staat en waar je het voor gebruikt.

Deel 2: Geef je merk een identiteit 23
Karakter toevoegen aan je merk. Daar draait het om. Je hebt om de opdrachten van deel 2 te maken geen informatie uit andere delen nodig.

Deel 3: Geef je merk aandrijving 37
Over een inspirerende MerkMissie en Merkbelofte. Je hebt om de opdrachten van deel 3 te kunnen maken je MerkWaarden nodig (deel 2).

Deel 4: Het speelveld van je merk 45
Kennis over concurrenten en de issues van je doelgroep(en) gebruik je onder andere om je merk te positioneren. Voor het gebruik van het MerkKompas-invulmodel heb je de uitwerkingen van deel 2, 3 en dit deel nodig.

Deel 5: Geef je merk een MerkStem 61
In een MerkStem staat precies wat je belangrijkste KernBoodschappen zijn, hoe je die via jouw eigen MerkVerhalen kunt uitdragen en op welke unieke manier je dat doet (MerkTaal). Het is de blauwdruk van je communicatie. Je hebt om de opdrachten van deel 5 te maken de informatie uit de delen 2, 3 en 4 nodig.

Deel 6: Je MerkStem laten horen 91
Lees hoe je met behulp van je MerkStem de communicatie-uitingen van je merk gestructureerd en strategisch opbouwt.
Je hebt om de opdrachten van deel 6 te maken de informatie uit deel 5 nodig.

Bijlagen: Archetypen 106
Bijlagen: Beeldkaarten met inspirerende drijfveren 119

Vergelijkbare boeken

  • Positioneren
    Rik Riezebos
    Positioneren
    € 42,50
  • Branding
    Andy Mosmans
    Branding
    € 53,96
  • Werk aan je Merk - De On Brand® Methode
    Marta Klement
    Werk aan je Merk - De On Brand® Methode
    € 27,00
  • People always talk about reputations
    Frederik Picard
    People always talk about reputations
    € 22,99
  • Het succes van Internal Branding
    Marc van Eck
    Het succes van Internal Branding
    € 32,95
  • Merkcultuur
    Chris Kersbergen
    Merkcultuur
    € 40,50

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak je merk

        Maak je merk
        Mascha Schrander , André Klijnsma
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Maak je merk

        Verwijder uw beoordeling