Richard L. Schwab
Springer Netherlands
0e druk, 2012
9789401057295
Research-Based Teacher Evaluation
A Special Issue of the Journal of Personnel Evaluation in Education
Specificaties
Paperback, 121 blz.
|
Engels
Springer Netherlands |
0e druk, 2012
ISBN13: 9789401057295
Rubricering
Juridisch
:
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
Gratis verzonden
Specificaties
ISBN13:9789401057295
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:121
Uitgever:Springer Netherlands
Druk:0
Hoofdrubriek:Mens en maatschappij
Inhoudsopgave
Journal of Personnel Evaluation in Education.- Research-Based Teacher Evaluation: A Response to Scriven.- Can Research-Based Teacher Evaluation Be Saved?.- Research-Based Indicators: Is the Glass Half-Full or Half-Empty?.- The Use of Rating Scales in Teacher Evaluation: Concerns and Recommendations.- New Sources for Improving Instruction: The Implicit Skills Study.- At-Risk and Expert Teachers: Some Thoughts About Their Evaluation.- Is Teaching a Profession: How Would We Know?.- Supervisor Bashing: Round 1.
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht

