Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Fashion Management

Specificaties
Paperback, 237 blz. | Engels
LannooCampus | 1e druk, 2014
ISBN13: 9789401412384
Rubricering
Juridisch : Management
LannooCampus 1e druk, 2014 9789401412384
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Ook de modesector heeft management nodig. Specifieke managementkennis voor de modesector.

Wie kent 'De Zes van Antwerpen' niet? Intussen zijn het gevestigde namen en is er veel jong talent bijgekomen. Nochtans is de context sterk gewijzigd: de globalisering en de concurrentie in de mode-industrie zijn sterk toegenomen. Luxe merken en grote ketens nemen het over; digitalisering en online verkoop zetten de traditionele economische waardeketen op zijn kop, de roep om duurzaamheid klinkt hoe langer hoe luider.

Dit boek biedt de kennis en vaardigheden die de modesector nodig heeft om hierop in te spelen: financieel management, internationaliseringsstrategieën, fashion marketing en sociale media, productie en distributie.

Specificaties

ISBN13:9789401412384
Trefwoorden:Fashion management
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:237
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:9-5-2014
Hoofdrubriek:Management

Over Annick Schramme

Annick Schramme is hoogleraar en coördinator van de master Cultuurmanagement en het Competence Centre Management, Culture & Policy aan de Universiteit Antwerpen. Daarnaast is ze Academic Director van het Competence Centre Creative Industries aan de Antwerp Management School. Ze vervult verschillende bestuurs- en adviesfuncties binnen de culturele sector in binnen- en buitenland.

Andere boeken door Annick Schramme

Over Karinna Nobbs

Karinna Nobbs doceert Fashion marketing aan GCU in Londen.

Andere boeken door Karinna Nobbs

Inhoudsopgave

Preface: Fashion Management in the Age of Globalization
Introduction

-Unraveling the fashion industry
-The evolving nature of specialty formats within the fashion sector: flagships and pop ups
-Communicating fashion in the new era: understanding social media and corporate social responsibility
-Internationalization strategies of the fashion industry
-Fashion Law
-Financial decision-making in fashion management
-The nuts and bolts of starting an independent fashion label
-The independent state of Belgian fashion: David versus Goliath?

Index
Authors

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Fashion Management