
Lees verder
Hilde Francq is trend- en colorwatcher. Met haar bedrijf Francq Colors geeft ze klanten creatief maar ook concreet advies over trends en kleuren.
Meer over Hilde FrancqHOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG?
KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE?
HOE GA JE ZELF IN JE BEDRIJF AAN DE SLAG MET KLEUR?
85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft kleur onderbelicht in de bedrijfswereld. In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books