Klant enthousiast ondernemen

In vier creatieve stappen naar een FANtastische organisatie

Specificaties
Paperback, 260 blz. | NL
Mijnmanagementboek.nl | 1e druk, 2014
ISBN13: 9789462546455
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Mijnmanagementboek.nl 1e druk, 2014 9789462546455
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

De consument van vandaag verlangt naast een goed product en uitstekende service ook een unieke Klantbeleving. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar in de praktijk blijkt het voor veel organisaties toch nog een flinke opgave te zijn. De Klant is mondiger geworden en bepaalt zelf wanneer en via welke communicatiekanalen gecommuniceerd wordt. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen blijven, zullen de bestaande bedrijfsvoering hierop aan moeten passen. In veel gevallen ontbreekt het echter aan de juiste Klantbeleving strategie, een gedegen Customer Experience programma, de juiste uitvoering en een verfrissende vernieuwing. Dit boek geeft als antwoord hierop een heldere visie, ideeën en een creatieve aanpak. De vier fasen van 'Klant Enthousiast ondernemen' zal de organisatie in staat stellen de transformatie te verwezenlijken. Met behulp van een groot aantal creatieve ontwerptools kan de organisatie zelf aan de slag om unieke Klantbelevingen te ontwerpen. Met dit boek zal de organisatie Klanten tot trouwe Fans en Ambassadeurs maken.

Martin is bedrijfscoach, trainer, workshop facilitator, openbaar spreker, auteur en begeleidt organisaties in Klant Enthousiast ondernemen.

Specificaties

ISBN13:9789462546455
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:260
Uitgever:Mijnmanagementboek.nl
Druk:1
Verschijningsdatum:9-8-2014
Hoofdrubriek:Algemeen management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klant enthousiast ondernemen