Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Marketing Klanten: wat moet je ermee?
Klanten: wat moet je ermee?
Marijn van der Starre

Mijn naam is Marijn van der Starre. Ik ben de oprichter van Klantfocus. Het is mijn overtuiging dat echte klantgerichtheid leidt tot (omzet)groei van je organisatie en ontwikkeling van je medewerkers.

Meer over Marijn van der Starre
Klanten: wat moet je ermee? Marijn van der Starre 19 maart 2018 Wil jij dat je klant ambassadeur is? Dat wil zeggen een echt loyale klant die vol lof over jouw organisatie spreekt? Bouw dan je organisatie op volgens de 5 bouwstenen van klantfocus. Marijn van der Starre schreef er een boek over: Klanten, wat moet je ermee? Een preview. Lees het volledige artikel
Marijn van der Starre

Klanten: wat moet je ermee?

Specificaties
Paperback, 156 blz. | Nederlands
Apples&Oranges | 2e druk, 2017
ISBN13: 9789491197734
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Apples&Oranges 2e druk, 2017 9789491197734
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

In dit inspirerende managementboek neemt Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij onder andere de Efteling en gestaafd met vele voorbeelden, onderzoek en de nodige theorie.

Hiervoor heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen.

De resultaten mogen er zijn:
- meer omzet en rendement
- de juiste focus voor je organisatie
- klanten die blijven terugkomen
- innovatie
- bevlogen medewerkers
Dat wil toch iedereen?

Met praktijkvoorbeelden van:
- Efteling
- McDonald’s
- Rabobank
- Atlent
- Fontys
- Installatietechniek Van Eersel
- Gemeente Eindhoven

Specificaties

ISBN13:9789491197734
Trefwoorden:klantgerichtheid, klantenbinding, klanten winnen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:156
Uitgever:Apples&Oranges
Druk:2
Verschijningsdatum:1-12-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Klanten: wat moet je ermee? - 'Een mooie mix van theorie en praktijk'
Eric van Arendonk | 26 februari 2018
Klanten, wat moet ik ermee? Op zich een rare vraag, het klinkt bijna wanhopig. Wie vraagt zich dit nu af? Dit boek doet een poging om uit te leggen wat klanten werkelijk zijn en hoe daar mee om te gaan. Hoe organiseer je klantgerichtheid?
Lees verder
recensie
Klanten: wat moet je ermee? - 'Een mooie mix van theorie en praktijk'
Sjors van Leeuwen | 25 januari 2018
We hebben de mond vol over klantgericht ondernemen, maar hoe word je nu een klantgerichte organisatie? Hoe krijg je klanten die als ambassadeur van jouw organisatie optreden? Marijn van der Starre beschrijft hoe je dat aanpakt in zijn boek Klanten – wat moet je ermee?
Lees verder

Over Marijn van der Starre

Mijn naam is Marijn van der Starre. Ik ben de oprichter van Klantfocus. Het is mijn overtuiging dat echte klantgerichtheid leidt tot (omzet)groei van je organisatie en ontwikkeling van je medewerkers. Dat dit werkt blijkt uit de praktijk. Bij de Efteling ben ik als senior HR adviseur samen met het Management Team van Exploitatie verantwoordelijk geweest voor een organisatie-ontwikkeling. Dit heeft geleid tot een forse stijging in waardering van onze medewerkers door onze gasten; van een 8,11 in 2011 naar bijna een 9 in 2016. De Net Promotor Score is gestegen van 52% in 2011 naar 70% in 2016. Het aantal bezoekers is gegroeid van 3,6 miljoen in 2011 naar bijna 4,8 miljoen in 2016. De omzet is fors gestegen. En de kosten zijn gedaald, onder andere doordat het aantal leidinggevenden met ongeveer 25% verminderd is. Mijn kennis, ervaring en diverse onderzoeken op dit gebied heb ik gebundeld in het boek 'Klanten, wat moet je ermee?' Ook andere bedrijven met een sterke klantfocus (McDonald’s, Rabobank, Atlent, Fontys, Installatietechniek Van Eersel, Gemeente Eindhoven) komen daarin aan het woord. Ik heb een stappenplan ontwikkeld om te komen tot een klantgerichte organisatie. Wil je ook een soortgelijk resultaat bereiken? Daar wil (www.klantfocus.nu) je graag bij ondersteunen. Zodat jouw klant een echte ambassadeur wordt!

Andere boeken door Marijn van der Starre

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord
Inleiding
Inhoudsopgave
Leeswijzer

1. Je klant als ambassadeur
Waarom je klant centraal stellen?
Wat wil de klant eigenlijk?
Hoe richt je de organisatie klantgericht in?

Praktijkvoorbeeld Atlent

2. Missie & Visie
Waarom hoort de klant in de missie & visie centraal te staan?
Wat doe je om de klant als ambassadeur te verankeren in je missie & visie?
Hoe zorgt een organisatie dat de missie & visie echt beklijft?

Praktijkvoorbeeld Installatietechniek Van Eersel

3. Klantgericht vakmensen
Waarom zijn vakmensen zo bepalend voor de klanttevredenheid?
Wat moet je als organisatie om bevlogen vakmensen te krijgen?
Hoe krijg en borg je vakmanschap binnen je organisatie?

Praktijkvoorbeeld Rabobank
Praktijkvoorbeeld Fontys

4. Faciliterende leiders
Waarom zijn leidinggevende essentieel voor ambassadeurs en bevlogen medewerkers?
Wat is de beste leiderschapsstijl voor een klantgerichte organisatie?
Hoe krijg en borg je echt faciliterend leiderschap?

Praktijkvoorbeeld McDonald’s
Praktijkvoorbeeld Gemeente Eindhoven

5. Meten = Weten!
Waarom is onderzoek belangrijk voor klantgerichtheid?
Wat wil je onderzoeken?
Hoe kan je klanttevredenheid onderzoeken?

Praktijkvoorbeeld Efteling

Noten
Dankwoord
Over klantfocus

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 39,99

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klanten: wat moet je ermee?

        Klanten: wat moet je ermee?
        Marijn van der Starre
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Klanten: wat moet je ermee?

        Verwijder uw beoordeling