Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Strategisch management Het einde van Business as Usual
Het einde van Business as Usual
Brian Solis

BRIAN SOLIS is one of the world's leading digital anthropologists and futurists who has been called "one of the greatest digital analysts of our time.

Meer over Brian Solis
Brian Solis

Het einde van Business as Usual

De consumentenrevolutie vraagt om een nieuwe manier van werken

Specificaties
Paperback, 350 blz. | Nederlands
Boom | 1e druk, 2013
ISBN13: 9789491560507
Rubricering
Juridisch : Management
Boom 1e druk, 2013 9789491560507
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur

Samenvatting

De grote trends van dit moment - het mobiele web, social media, gamification, realtime - hebben ervoor gezorgd dat we anders zijn gaan kijken naar de manier waarop we onze bedrijven runnen. Consumenten hebben een nieuwe digitale cultuur gecreëerd en tweet voor tweet veranderen ze de realiteit waar bedrijven mee te maken hebben. Nieuwe netwerken hebben een alsmaar uitdijend 'egosysteem' in werking gezet waarin gewone mensen geloven dat hun leven zo interessant is dat ze het 24 uur per dag uit moeten zenden. Het ontcijferen van dit gedrag helpt ons om te kunnen voorspellen waarheen het sociale en mobiele web ons zullen leiden. Centraal in dit alles staat de nieuwe consument - die aan de grondvesten van het bedrijfsleven schudt.

'Het einde van Business as Usual' onderzoekt elke laag van deze complexe consumentenrevolutie die de toekomst van business, media en cultuur gaat veranderen. Naarmate consumenten zich onderling verbinden, ontstaat een uitgebreid en efficiënt informatienetwerk dat richting geeft aan ervaringen, beslissingen en markten. En dat is bijzonder ontwrichtend.

'Het einde van Business as Usual' zal de manier veranderen waarop u het bedrijfsleven ziet - van sales en marketing tot klantenservice en productontwikkeling, en zelfs leiderschap en cultuur.

De hoofdpunten:
-Gedeelde ervaringen geven merken een nieuwe betekenis in de omgeving van de digitale consument. Slimme merken creëren deze ervaringen zelf en bepalen welke richting ze uitgaan.
-De invloed van consumenten neemt toe; bedrijven kunnen hier hun voordeel mee-doen.
-Zoek verbinding met uw nieuwe publiek (en het publiek van uw publiek) door middel van nieuwe touchpoints tussen consumenten, merken en nieuwe beïnvloeders.
-Creëer een cultuur van verandering om vertrouwen, invloed en relevantie te verwerven onder verbonden consumenten.

Leer van dit nieuwe consumentengedrag in plaats van het te negeren, zodat u engagement met uw stakeholders kunt stimuleren. Verhoog de relevantie van uw bedrijf en uw merk door nieuwe manieren te implementeren om verbinding te zoeken, te leren en u aan te passen. Terwijl andere bedrijven ten prooi vallen aan digitaal Darwinisme, ontwikkelt uw bedrijf zich tot een bloeiende business. Dit is het einde van business as usual en het begin van een nieuw tijdperk waarin relevantie centraal staat.

Specificaties

ISBN13:9789491560507
Trefwoorden:veranderen, marketing, internet, netwerkorganisatie, internetmarketing, social marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:350
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:9-10-2013
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (2)

recensie
Het einde van Business as Usual
Arie Buvens | 14 februari 2014
Met ‘Het einde van business as usual’ wil Brian Solis duidelijk maken dat er een nieuw onbekend terrein is ontstaan voor het nieuwe zakendoen. Collectieve ervaringen van klanten laten het ware gezicht van een bedrijf zien.
Lees verder
recensie
Het einde van Business as Usual
Erica Nijburg | 20 december 2013
We bevinden ons te midden van een consumentenrevolutie die vraagt om een nieuwe manier van werken. Ook al is iedereen nu wel bekend met het nieuwe werken, in 'Het einde van business as usual' geeft Brian Solis inzicht in de wijze waarop met name Amerikaanse bedrijven al experimenteren met klantenervaringen en klantenbinding.
Lees verder

Over Brian Solis

BRIAN SOLIS is one of the world's leading digital anthropologists and futurists who has been called "one of the greatest digital analysts of our time." Brian is also a world-renowned keynote speaker, and an award-winning author of seven bestselling books, including X: The Experience When Business Meets Design, What's the Future of Business and The End of Business as Usual. Solis studies disruptive technology and its impact on business. He also explores how technology affects and shapes behaviors, norms, and society. Through his work, he humanizes disruptive trends to help leaders understand how technology, markets, and people are evolving, and how to thrive and drive change and growth. With a loyal online audience of over 700,000 people, his work makes him a sought-after thought leader to leading brands, celebrities such as Oprah, Shaq, and Ashton Kutcher, and over 1,000 startups around the world.

Andere boeken door Brian Solis

Bekijk alle boeken

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • The End of Business As Usual
    Brian Solis
    The End of Business As Usual
    € 27,79
  • What's the Future of Business?
    Brian Solis
    What's the Future of Business?
    € 33,44
  • KPI's die wél werken
    Peter Geelen
    KPI's die wél werken
    € 34,90
  • Nooit meer managen - Waarom een integrator geld bespaart en winst oplevert
    Angélique Piternella
    Nooit meer managen - Waarom een integrator geld bespaart en winst oplevert
    € 28,99
  • Provotyping - Duurzame toekomstbeelden ontwikkelen en waarmaken
    Stefaan Vandist
    Provotyping - Duurzame toekomstbeelden ontwikkelen en waarmaken
    € 34,99
  • Hoe makkelijk kun je het maken?
    Jasper van Kuijk
    Hoe makkelijk kun je het maken?
    € 24,99

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het einde van Business as Usual

        Het einde van Business as Usual
        Brian Solis
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Het einde van Business as Usual

        Verwijder uw beoordeling