Mag het ietsje meer zijn?

Specificaties
E-book, 104 blz. Pdf met adobe beveiliging | Nederlands
Eigenboekuitgeven.com | e druk, 2015
ISBN13: 9789492247025
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch :
Eigenboekuitgeven.com Pdf met adobe beveiliging e druk, 2015 9789492247025
Direct te downloaden

Samenvatting

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht.

Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf.

Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Met zijn website VraagAlex.nl helpt hij consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Met dit boek gaat hij nog een stap verder door jou te helpen om echt de beste service te krijgen.

Specificaties

ISBN13:9789492247025
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:adobe
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:104
Uitgever:Eigenboekuitgeven.com
Verschijningsdatum:20-3-2015
Hoofdrubriek:Algemeen management

Net verschenen

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Mag het ietsje meer zijn?