The Customer Journey Explained
Samenvatting
Due to the growth of online purchases, the customer journey is becoming increasingly important for the sale of products and services and customer satisfaction. The customer journey you offer your customers sets you apart from the competition. If you want to turn your initial customers into repeat visitors, you have to offer every customer an optimal customer journey.
Designing and improving your customer journey requires you to view it as your core product, which you actively manage, measure and continuously develop. This is key to elevating your customer journey to competitive advantage. In this book you will learn everything there is to know about customer journey.
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht