Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

2013 in books according tot Strategy + Business

Strategy+ Business, is één van de toonaangevende managementbladen van Amerika, heeft zijn jaarlijkse lijst ‘best business books’ gepubliceerd. Toefje op de taart zijn altijd de juryrapporten die door talentvolle managementdenkers worden geschreven.

Bertrand Weegenaar | 19 december 2013

De winnaars per categorieën:

- Strategie: The End of Competitive Advantage: How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your Business (Rita Gunther McGrath

- Mondialisering: Rough Diamonds: The Four Traits of Successful Breakout Firms in BRIC Countries (Seung Ho Park, Nan Zhou, en Gerardo R. Ungson)

- Bedrijfsverhalen: Story of My People (Edoardo Nesi)

- Digitizing: Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think (Viktor Mayer-Schonberger, en Kenneth Cukier, in Nederland verschenen onder de titel De big datarevolutie)

- Marketing: Simple: Conquering the Crisis of Complexity (Alan Siegel en Irene Etzkorn)- Biografie: Everybody Ought to Be Rich: The Life and Times of John J. Raskob, Capitalist (David Farber)

- Managerial Zelfhulp: Humble Inquiry: The Gentle Art of Asking Instead of Telling (Edgar Schein)

(Alle rapporten zijn op www.strategy-business.com te lezen.)

Over Bertrand Weegenaar

Bertrand Weegenaar is als hogeschooldocent HBO-ICT werkzaam op Windesheim. Zijn voorliefde ligt bij de onderwerpen strategie, marketing, geschiedenis; biografieën en internet; e-business. 

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden