De winnaars per categorieën:
- Strategie: The End of Competitive Advantage: How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your Business (Rita Gunther McGrath
- Mondialisering: Rough Diamonds: The Four Traits of Successful Breakout Firms in BRIC Countries (Seung Ho Park, Nan Zhou, en Gerardo R. Ungson)
- Bedrijfsverhalen: Story of My People (Edoardo Nesi)
- Digitizing: Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think (Viktor Mayer-Schonberger, en Kenneth Cukier, in Nederland verschenen onder de titel De big datarevolutie)
- Marketing: Simple: Conquering the Crisis of Complexity (Alan Siegel en Irene Etzkorn)- Biografie: Everybody Ought to Be Rich: The Life and Times of John J. Raskob, Capitalist (David Farber)
- Managerial Zelfhulp: Humble Inquiry: The Gentle Art of Asking Instead of Telling (Edgar Schein)
(Alle rapporten zijn op www.strategy-business.com te lezen.)
Over Bertrand Weegenaar
Bertrand Weegenaar is als hogeschooldocent HBO-ICT werkzaam op Windesheim. Zijn voorliefde ligt bij de onderwerpen strategie, marketing, geschiedenis; biografieën en internet; e-business.