Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									137 resultaten
								
								Trefwoord: Brand-identity
				paperbackNederlands208 blz.9789492196088
				1e druk
				16-9-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands222 blz.9789491560941
				1e druk
				3-9-2015
						
						Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands670 blz.9789043037013
				5e druk
				27-5-2022
						
						Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels176 blz.9789063696429
				1e druk
				5-4-2022
						
						In a world where startups are founded every day, this book will act as the ultimate guide and companion to new entrepreneurs, giving them the creative direction needed to make their brand stand out from the crowd.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789058759283
				1e druk
				18-11-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789001053444
				1e druk
				13-9-2024
						
						'Met de stroming mee' is een nieuw, handzaam boek waarmee (toekomstige) marketing- en communicatieprofessionals grip krijgen op het merk en de reputatie van een organisatie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands136 blz.9789083422909
				1e druk
				1-7-2024
						
						Iedereen kan nu aan de slag met branding. Weg met ingewikkelde theorieën en onbegrijpelijk jargon. Werk aan een sterk merk met dit toegankelijke boek.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands350 blz.9789491560163
				1e druk
				1-11-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789024426645
				1e druk
				23-9-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Praktisch, scherp en duidelijk. Met onverwachte invalshoeken en inspirerende cases. Veel handige tips en een direct toepasbaar stappenplan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands425 blz.9789043033084
				4e druk
				
						
						In deze herziene vierde editie zijn de inzichten van Keller door Heijenga en Schoppen verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in...					 Meer
							
			
								70% KORTING
			
				gebondenNederlands398 blz.9789001734459
				1e druk
				25-4-2022
						
						BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands112 blz.9789079399703
				1e druk
				
						
						In dit boek deelt Truus Koppelaar-Noort haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien dat marketing niet saai is, maar juist voortdurend in beweging is.					 Meer
							
			
								42% KORTING
			
				gebondenNederlands240 blz.9789492528407
				1e druk
				10-11-2019
						
						Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt.					 Meer
							
			
								72% KORTING
			
				gebondenNederlands415 blz.9789043039598
				7e druk
				7-3-2022
						
						Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands124 blz.9789090386621
				1e druk
				7-6-2024
						
						Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels407 blz.9789043037259
				7e druk
				8-8-2022
						
						Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands635 blz.9789491560156
				3e druk
				23-3-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt u met hulp van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in de 'New Brand World' en leert u de regels van de 'game of the name'.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands260 blz.9789024444984
				5e druk
				9-3-2022
						
						In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands132 blz.9789024452262
				1e druk
				23-2-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
Het 'Communicatie Model compact' biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands340 blz.9789001862688
				1e druk
				21-5-2016
						
						'Merkpositionering' is een beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie.					 Meer