Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands240 blz.9789024426645
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Praktisch, scherp en duidelijk. Met onverwachte invalshoeken en inspirerende cases. Veel handige tips en een direct toepasbaar stappenplan. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789492272133
2e druk
31-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789461562555
1e druk
7-11-2019
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Meer
49% KORTING
paperbackNederlands160 blz.9789490969424
1e druk
20-7-2023
Veel ondernemers zien het schrijven van teksten als een vervelende en tijdrovende klus. Een noodzakelijk kwaad waar ze spontaan klutsoksels en uitstelgedrag van krijgen. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789493282087
1e druk
18-11-2022
Dankzij Podcasten voor communicatieprofessionals word je razendsnel meegenomen in de ontwikkeling, productie, promotie en distributie van jouw podcast. Meer
gebondenNederlands278 blz.9789401472357
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten. Meer
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer
paperbackNederlands344 blz.9789043035743
1e druk
2-5-2018
Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van contentmarketing en community management in een cyclus worden doorlopen. Meer