Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackNederlands175 blz.9789013072068
1e druk
23-2-2010
Dit boek heeft de intentie om Business Process Management of kortweg BPM niet vanuit de techniek, maar als managementgebied in kaart te brengen. Het boek is dan ook bestemd voor leidinggevenden die vanuit de optiek van beleid, besturing en bewaking betrokken zijn bij het inrichten, functioneren en veranderen van bedrijfsprocessen. Meer
paperbackNederlands552 blz.9789047300588
3e druk
10-9-2017
Dit boek vormt een leidraad voor studenten in de bedrijfskunde, organisatiekunde, bedrijfseconomie en commerciële economie. Het geeft helder inzicht in de ontwikkelingen in kwaliteitsmanagement en de relaties die het heeft met andere managementgebieden. Meer
e-bookNederlands350 blz.9789024447947
1e druk
8-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Dit is het boek waar de procesprofessional in het Nederlandse taal gebied op zit te wachten, een standaardwerk over procesgericht organiseren, dat nog niet voorhanden was. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789045351896
3e druk
12-10-2018
Als je wilt dat je organisatie productiever en effectiever wordt, moet je de manier van denken veranderen. Deze nieuwe editie laat je zien hoe je dat doet. Meer
gebondenNederlands227 blz.9789013047905
3e druk
11-10-2007
'Procesmanagement en SqEME-benadering' put rijkelijk uit deze ervaring en geeft de lezer alle handvatten om de methode zelf toe te passen. Dit boek is primair bedoeld voor alle betrokkenen in het veranderingsproces naar procesgerichte organisaties. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789023247135
1e druk
17-1-2011
In dit boek leggen Rob van de Wetering en Gerard van der Zaal op heldere wijze uit hoe grote, complexe en veranderende bedrijven met bedrijfsarchitectuur een belangrijk stuurinstrument in handen hebben. Meer
paperbackNederlands317 blz.9789013013313
1e druk
29-5-2013
'111 Instrumenten voor kwaliteitsverbetering' is geschreven voor iedereen die uitvoering wil geven aan prestatieverbeteringen binnen organisaties. In de loop der tijd zijn er verschillende kwaliteitsverbeterprogramma's ontwikkeld die succesvol worden toegepast. Meer
e-bookNederlands306 blz.9789013113679
1e druk
26-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Volgens Bakker en Hardjono staan oude bedrijfskundige opvattingen de verbetering van organisatieprestaties in de weg. Horizontaal organiseren is hun devies. Meer
paperbackNederlands154 blz.9789071501852
1e druk
In dit boek worden drie ketens onderkend: op beheerprocesniveau, informatiesysteemniveau en bedrijfsprocesniveau. Meer
69% KORTING
paperbackNederlands132 blz.9789013068597
1e druk
19-8-2015
Tegenwoordig vindt vrijwel alle informatieverzorging en -communicatie plaats met behulp van IT. Dit boek behandelt IT-toepassingen en het gangbare IT-jargon. Meer
e-bookEngels238 blz.9789401808965
2e druk
30-8-2023
andere uitgaves beschikbaar
The BIAN Data Architecture & Design Specialist exam leads to the official BIAN Data Architecture & Design Specialist Certification by the Banking Industry Architecture Network. Meer