Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands220 blz.9789493339453
1e druk
5-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een gids voor wie mensen wil mobiliseren voor een doel, oftewel succesvol campagne voeren. Of je de beste influencer van Nederland wil worden of tot de gemeenteraad van je dorp wil doordringen, hier vind je tien lessen om dat te bereiken. Meer
gebondenNederlands320 blz.9789464561746
1e druk
9-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor non-profit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om meer te halen uit sponsoring en fondsenwerving. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789048871711
1e druk
19-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek gaat Wijnand Duyvendak, voormalig politiek strateeg van GroenLinks, op zoek naar een recept voor maatschappelijke verandering. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789048871704
1e druk
18-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek gaat Wijnand Duyvendak, voormalig politiek strateeg van GroenLinks, op zoek naar een recept voor maatschappelijke verandering. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789461264640
1e druk
24-8-2021
andere uitgaves beschikbaar
Crowdfunding is meer dan een eigentijdse manier van financieren. Lees hoe je een geslaagde campagne opzet en hoe je jouw netwerk actief kunt betrekken bij je plannen. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789044631197
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Jannet Vaessen, oprichter van WOMEN Inc., laat zien dat het zin heeft om op te komen voor je positie: als je het maar strategisch doet. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789401413565
1e druk
23-9-2013
Real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden, zorgt voor meer dynamiek en laat toe uw beperkte middelen optimaal te benutten. Meer