Filteren
Trefwoord
26 resultaten
paperbackNederlands348 blz.9789001821180
2e druk
13-6-2013
Dit boek biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, die inzicht bieden in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Meer
paperbackNederlands233 blz.9789013123753
1e druk
29-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Weten hoe het werk werkt' laat zien dat een fundamentele verandering van een (dienstverlenende) organisatie mogelijk is. Meer
paperbackNederlands380 blz.9789001034399
2e druk
24-4-2025
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Meer
gebondenEngels324 blz.9781591391340
1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
e-bookNederlands233 blz.9789462760059
1e druk
29-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Weten hoe het werk werkt' laat zien dat een fundamentele verandering van een (dienstverlenende) organisatie mogelijk is. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789047014843
1e druk
3-6-2021
In 'Op koers op karakter' legt ondernemend adviseur Sylvia Vrugt uit hoe het kan dat zelfs wanneer organisaties kiezen wat ze gaan aanpakken, het effect van alle verbeterinspanningen in de praktijk regelmatig tegenvalt. Meer
61% KORTING
paperbackNederlands191 blz.9789043037709
4e druk
8-6-2020
De Scorecard 4.0 reikt een methode aan waarmee je de online operatie inzichtelijk maakt en online doelstellingen kunt definiëren. Meer
paperbackNederlands102 blz.9789464370614
1e druk
27-9-2021
Zonder managementtaal en theoretische modellen maar juist met persoonlijke verhalen vol humor en energie weet de auteur de lezer te boeien, te enthousiasmeren en aan te zetten tot actie. Meer
46% KORTING
paperbackNederlands176 blz.9789083296357
1e druk
16-6-2023
‘Toezien op samenwerken: naar een verantwoord samenspel’ biedt inzicht in de uitdagingen van toezichthouden op netwerkorganisaties. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789088508585
1e druk
19-9-2018
Systemisch kijken, denken en doen versterkt de vitaliteit van zorgorganisaties. Daarom geeft dit boek inzicht in de manier waarop systemen werken die te maken hebben met complexiteit. Meer
gebondenEngels220 blz.9780787976392
1e druk
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie. Meer
paperbackEngels384 blz.9789401803656
1e druk
30-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
The EXIN Information Security Management (based on ISO/IEC 27001) certification program consist out of three Modules: Foundation, Professional and Expert. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789026522697
3e druk
Het boek is geschikt voor studies en trainingen op hbo- en academisch niveau en ook als naslagwerk voor werkers in de praktijk. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands104 blz.9789026731532
5-6-2013
Uit onderzoek is gebleken dat in 40 procent van de gevallen een functionaris vanuit financiën/automatisering (dikwijls de controller) verantwoordelijk is voor het begeleiden van selectie en implementatie van een ERP-applicatie. Meer
63% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789057125706
1e druk
10-7-2024
Jaarlijks doen miljoenen Nederlanders en Belgen een beroep op de psychologische hulpverlening. Iets minder dan de helft van ons krijgt ten minste eens in het leven een psychische aandoening. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789024408092
1e druk
10-3-2017
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Meer
gebondenEngels233 blz.9780071849715
1e druk
1-9-2015
The most successful salespeople understand that they are fundamentally storytellers. The reality is that to succeed in sales, you need to master the art of customer conversation. Meer
paperbackNederlands137 blz.9789462201347
1e druk
1-12-2014
Dit is het eerste boek dat is verschenen in de serie 'Professionals en hun praktijk'. Dit boek laat zien waar het bij acquisitie om draait, wat een professional in huis moet hebben om daarin succesvol te zijn en hoe professionals acquisitie het beste kunnen organiseren. Meer
54% KORTING
paperbackNederlands174 blz.9789401496339
1e druk
25-10-2023
De geestelijke gezondheidszorg verkeert in moeilijkheden, er zijn wachtlijsten en professionals gaan gebukt onder de werkdruk. Meer
paperbackNederlands443 blz.9789013066517
1e druk
23-1-2015
Werkt u in de sector Zorg en Welzijn? Dan hebt u ongetwijfeld te maken met afkortingen, want nergens anders wordt daar zoveel gebruik van gemaakt als in deze sector. Meer