Filteren
Trefwoord
24 resultaten
paperbackNederlands248 blz.9789089656667
1e druk
8-12-2022
De praktijkgids bij uitstek voor de medemenselijke ondernemer, leidinggevende en professional. Meer
gebondenNederlands293 blz.9789463190282
1e druk
8-6-2017
'De betekeniseconomie' laat zien hoe je in de moderne economie succes kan hebben en zo tegelijkertijd de wereld kan veranderen. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789462157484
1e druk
8-3-2022
Dit boek gaat in op wat waarden zijn (sociaal, organisatorisch, economisch) en hoe ze werken, in het algemeen en specifiek voor je organisatie. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001753962
1e druk
18-6-2020
Iedereen die een product wil verkopen streeft naar hoge verkoopcijfers en omzetgroei. Of je nu werkt als marketing professional, influencer óf salesmanager. Meer
gebondenEngels251 blz.9781118829424
1e druk
19-5-2014
Een hoge prestatie gaat altijd samen met een slimme strategie en de juiste uitvoering. Deze factoren blijven essentieel, zeker gezien het huidige zakelijke klimaat. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789089656988
2e druk
17-11-2023
In 'Nooit meer managen' legt Angélique Piternella stap voor stap uit wat een integrator is, hoe je met hem of haar samenwerkt, hoe je een integrator vindt die bij je past en wat hij of zij je oplevert. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789089650702
1e druk
8-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid. Meer
paperbackEngels384 blz.9781394157969
3e druk
7-1-2023
Strategic Planning Kit For Dummies not only teaches you how to build a solid business strategy, but it gives you the tools to do it. Checklists, worksheets, and real-life examples guide you through answering your most pressing questions. Meer
gebondenEngels240 blz.9781119287575
9-5-2017
'The Future–Proof Workplace' is a survival guide for the new realities of business. The future is no longer some far–off destination; it is here, right now, and already changing the way we work. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789463106986
1e druk
14-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Duurzaam ondernemen is here to stay. Dat geldt net zo goed voor familiebedrijven. De bevlogen ondernemers van deze ‘huizen van vertrouwen’ hechten aan bedrijfswaarden. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789463834216
1e druk
11-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Duurzaam ondernemen is here to stay. Dat geldt net zo goed voor familiebedrijven. De bevlogen ondernemers van deze ‘huizen van vertrouwen’ hechten aan bedrijfswaarden. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789090358246
4e druk
29-11-2022
Voor de mens is het krijgen van aandacht van essentieel belang om goed te functioneren. Hoe sociaal wij onszelf ook vinden, aandacht geven aan anderen gaat ons steeds minder goed af. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789020919615
1e druk
6-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
Ethiek en economie, goed doen en geld verdienen, lijken tegengesteld, maar gaan steeds vaker hand in hand. Alles wat je koopt of zegt, wordt afgewogen op de morele schaal. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789052617374
2e druk
5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Meer
gebondenEngels272 blz.9781422102503
1e druk
In 'The Future of Management' argumenteert Gary Hamel waarom organisaties managementinnovatie nu meer dan ooit behoeven. Het huidige managementmodel - gefocust op controle en efficiency - voldoet niet langer in een wereld waar aanpassingsvermogen en creativiteit succes drijft. Meer
68% KORTING
paperbackNederlands400 blz.9789401478748
1e druk
16-6-2021
'Gedrag in organisaties' biedt een praktische en diepgaande introductie in de studie van menselijk gedrag in organisaties. Meer
gebondenEngels192 blz.9780470598825
1e druk
22-6-2010
Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789047015307
1e druk
12-5-2021
andere uitgaves beschikbaar
In 'Inclusief leiderschap' leggen Henk Jan Kamsteeg en Ugur Özcan uit waarom het voor bedrijven en organisaties van levensbelang is te investeren in inclusiviteit en diversiteit. Meer
e-bookEngels160 blz.9789492004819
1e druk
17-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
There are plenty of books and theories about leadership. What these rarely describe, though, is HOW to manage effectively. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789463372893
1e druk
20-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Meer