Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
69% KORTING
gebondenNederlands548 blz.9789001022754
9e druk
26-5-2023
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. Meer
paperbackEngels288 blz.9781119691495
4e druk
18-6-2021
The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789462265295
1e druk
25-3-2025
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking. Meer
paperbackEngels464 blz.9780008534448
1e druk
1-6-2022
We all make bad judgements more than we think. With a few simple remedies, this groundbreaking book explores what we can do to make better ones. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789020927023
1e druk
28-5-2025
In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Meer