Filteren
Trefwoord
10 resultaten
gebondenNederlands180 blz.9789024435395
2e druk
15-4-2021
'Storytelling – Stappenplan voor communicatieprojecten' leert je in twaalf stappen hoe je storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Meer
paperbackNederlands472 blz.9789024443437
6e druk
4-3-2022
Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789401474849
1e druk
6-4-2021
De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. Billie Eilish, bijvoorbeeld, is niet zomaar een muzikante, maar creëert samen met haar fans doelbewust een eigen online-universum. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789082298109
3e druk
18-1-2013
Structureer met dit praktische boek de inzet van online instrumenten, gekoppeld aan de organisatiedoelen. Een must voor elke internetprofessional! Meer
paperbackNederlands427 blz.9789001298746
7e druk
22-4-2022
Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789059317956
2e druk
30-5-2012
andere uitgaves beschikbaar
Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789079624003
4e druk
Dit boek helpt je om teksten te maken die aankomen en opvallen, voor print en voor online. Boordevol tips, voorbeelden en inspiratie om direct toe te passen in je eigen werk. Meer
20,45
Dit product is uitverkocht
e-bookNederlands267 blz.9789083011745
9e druk
14-11-2019
andere uitgaves beschikbaar
LinkedIn expert Corinne Keijzer leert je in dit bijna 300 pagina's tellende e-book alle geheimen omtrent de LinkedIn bedrijfspagina kennen. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
paperbackNederlands69 blz.9789403806662
1e druk
5-6-2025
Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen. Meer