Filteren
Trefwoord
15 resultaten
gebondenNederlands464 blz.9789082809138
8e druk
4-12-2023
Intelligente organisaties groeien, bloeien en overleven door sensitief, slim en datagedreven beslissingen te nemen. Meer
paperbackNederlands219 blz.9789083360737
1e druk
12-1-2024
Dit boek geeft bestuurders en managers de kennis die zij nodig hebben om succesvol de transitie naar een datagedreven organisatie te realiseren. Het boek behandelt de relevante thema’s die spelen, zoals vragen over AI, cyberveiligheid en privacy. Meer
paperbackNederlands308 blz.9789001078485
2e druk
4-4-2023
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789089655752
2e druk
5-8-2021
In 'Big data ontrafeld' toont David Stephenson op een toegankelijke manier hoe je big data het beste kunt verzamelen en toepassen bij het ontwikkelen van een goede strategie voor je business. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789462763753
1e druk
5-2-2020
Dit boek geeft iedereen die zich bezighoudt met de toekomst van een organisatie inzicht in de mogelijkheden én risico’s van kunstmatige intelligentie. Meer
paperbackNederlands250 blz.9789401807777
1e druk
7-9-2021
Dit boek gaat over data, en hoe ermee om te gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst die er al is. Meer
gebondenNederlands88 blz.9789082902303
1e druk
7-9-2018
In dit boek schetsen we hoe transformaties in de nieuwe (maatschappelijke) realiteit wél succesvol kunnen zijn. En onlosmakelijk daarmee verbonden: welke eisen u mag - (of moet) stellen aan een transformatieteam. Meer
paperbackNederlands165 blz.9789492196200
1e druk
9-12-2016
Dit boek maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar. En laat zien hoe je de voordelen kunt realiseren. Met veel praktijkvoorbeelden. Meer
e-bookNederlands292 blz.9789462763098
1e druk
19-12-2018
Dit boek beschrijft een nieuw paradigma over strategisch managen, bedoeld voor leiders om in turbulente tijden een toekomstbestendige koers te kunnen blijven varen. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789401811019
2e druk
5-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
We leven in een tijd waarin sprake is van ingrijpende maatschappelijke, economische en technologische veranderingen. We mogen deze veranderingen gerust disruptief (verstorend, ontwrichtend) noemen. Meer
e-bookNederlands207 blz.9789464015157
1e druk
7-9-2021
Een organisatie futureproof maken is hoe langer hoe complexer en urgenter. Bedrijfsvoering is geen kwestie meer van uitdagingen die op je pad komen het hoofd te bieden (hallo, coronacrisis! Meer
paperbackEngels200 blz.9789401469135
1e druk
24-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
gebondenEngels272 blz.9780134084503
1e druk
11-6-2015
Reinvent marketing for your radically new environment: smarter, faster, more agile, more customer-driven! Meer
e-bookEngels130 blz.9789401809863
1e druk
27-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
paperbackNederlands199 blz.9789081211864
1e druk
3-6-2019
'Digitaal Transformatie' en 'Nieuwe Business modellen' staan met STIP bovenaan hert prioriteitenlijstje van de RvC/RvT, maar daarmee ook op die van de RvB/Directie. Meer