Filteren
Trefwoord
12 resultaten
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands201 blz.9789087536770
1e druk
20-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackEngels77 blz.9789087536169
1e druk
15-1-2010
'IT Outsourcing Part 2: Managing the Sourcing Contract' covers all the processes for managing the contract, from the transition phase through to normal operational service and contract termination. Meer
paperbackNederlands234 blz.9789401806480
3e druk
2-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
BiSL®, Business Information Services Library, is het framework voor business informatiemanagement. Dit boek is de officiële beschrijving van BiSL 3de editie. Meer
paperbackNederlands379 blz.9789087530563
1e druk
20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Meer
paperbackEngels440 blz.9789401801577
1e druk
4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle. Meer
paperbackEngels422 blz.9789401800082
2e druk
12-3-2015
In all enterprises around the world, the issues, opportunities and challenges of aligning IT more closely with the organization and effectively governing an organization’s IT investments, resources, major initiatives and superior uninterrupted service is becoming a major concern of the Board and executive management. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058754509
1e druk
5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Meer
paperbackNederlands194 blz.9789401800198
1e druk
19-2-2015
Centraal staan de kernprincipes van succesvol regie voeren op zakelijke dienstverlening bij organisaties in de profit en non-profit sector middels de inrichting van een regiebureau. Meer
e-bookNederlands140 blz.9789492221469
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
paperbackEngels416 blz.9781394217311
5e druk
26-3-2024
In the newly updated fifth edition of Essentials of Supply Chain Management, supply chain veteran Michael Hugos delivers a contemporary discussion of supply chain operations. Meer
paperbackEngels164 blz.9789087537111
2e druk
20-10-2012
BiSL, Business Information Services Library, is het framework voor business informatiemanagement. Dit is de 2de druk van het boek met de beschrijving van het BiSL Framework. Meer