Filteren
Trefwoord
17 resultaten
paperbackNederlands320 blz.9789043033169
2e druk
'Marketing: modellen en berekeningen' is een aanvulling op marketinginleidingen en richt zich niet zozeer op de theorie, maar op de uitleg en toepassing van modellen en berekeningen. Meer
57% KORTING
paperbackNederlands328 blz.9789043040822
2e druk
14-6-2022
'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Meer
paperbackNederlands416 blz.9789001863029
5e druk
'Communicatie Handboek' leert studenten op welke manieren zij de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Meer
paperbackNederlands698 blz.9789001899936
7e druk
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Meer
48% KORTING
gebondenNederlands715 blz.9789001078362
8e druk
16-12-2022
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789058754530
3e druk
26-7-2018
andere uitgaves beschikbaar
In 'Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen' vindt u een overzicht van de 22 belangrijkste modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001298784
8e druk
9-5-2022
In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
gebondenNederlands504 blz.9789024447626
1e druk
1-12-2022
Met een selectie van 75 modellen geeft Handboek Managementmodellen je alle tools in handen om jouw organisatievraagstuk gedegen te benaderen. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands9789043041669
4e druk
20-10-2022
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Meer
paperbackNederlands290 blz.9789037257144
3e druk
10-6-2021
Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken. Meer
paperbackNederlands292 blz.9789024405732
2e druk
Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789043024631
4e druk
Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Meer
67% KORTING
paperbackNederlands368 blz.9789001025083
4e druk
12-7-2024
Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789492790408
1e druk
2-8-2022
Traditionele planningsmethoden, zoals prognoses en businesscases, schieten vaak tekort. Maar hoe maak je als organisatie dan robuuste keuzes voor de langere termijn? Meer
gebondenNederlands540 blz.9789001047658
7e druk
8-8-2025
Evenals in de voorgaande edities bespreekt Taxatieleer vastgoed voor zowel de student als de vastgoedprofessional die in aanraking komt met het vak taxatieleer, de hoofdlijnen van het waarderen van vastgoed. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer