Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Marketing Het marketingplan
VOORDEEL - 67% korting
Het marketingplan
Marian Burk Wood

Marian Burk Wood is vice-president Marketing geweest bij commerciële en non-profitorganisaties: Citibank, Chase Manhattan bank en de National Retail Federation.

Meer over de auteurs
Marian Burk Wood, Esther de Berg

Het marketingplan

Vierde editie

Specificaties
Paperback, 304 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 4e druk, 2012
ISBN13: 9789043024631
Rubricering
Juridisch : Management
Pearson Education NL 4e druk, 2012 9789043024631
4e druk | 2012 € 10,95 4e druk | 2022 € 34,50
Nog slechts 2 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
32,50
10,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 67% korting

Samenvatting

'Het marketingplan' gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.

Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen die iedereen die een marketingplan schrijft zichzelf moet stellen. Ook bevat het boek aansprekende, geactualiseerde voorbeelden uit binnen- en buitenland, met specifieke aandacht voor bedrijven die op de Nederlandse markt actief zijn. Tegelijkertijd geeft deze editie je een goed overzicht van de nieuwste marketingontwikkelingen, waaronder social media, crowdsourcing en mobiele marketing.

'Het marketingplan' is geschreven voor studenten van commerciële opleidingen binnen het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer geschikt voor gebruik in de marketingpraktijk.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze studiewebsite staat voor zowel studenten als docenten veel extra studie- en lesmateriaal, zoals extra vragen per hoofdstuk en een format voor een marketingplan.

Trefwoorden

marketingplan   marketingplanning   marketingstrategie   swot-analyse   marketingmix   doelgroepbepaling   positionering   marktanalyse   segmentatie   distributiestrategie   marketing   marketingcommunicatie   prijsstrategie   product- en merkstrategie   externe analyse   interne analyse   marketingdoelstellingen   prestatiemeting   b2c-marketing   b2b-marketing   macro-omgeving   meso-omgeving   micro-omgeving   implementatie   waarde voor de klant   mobiele marketing   klantrelaties   social media   merkstrategie   crowdsourcing  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789043024631
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:304
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:4
Verschijningsdatum:13-9-2017
Hoofdrubriek:Management

Over Marian Burk Wood

Marian Burk Wood is vice-president Marketing geweest bij commerciële en non-profitorganisaties: Citibank, Chase Manhattan bank en de National Retail Federation. Ook heeft ze managementfuncties bij nationale detailhandelketens bekleed. In samenwerking met bekende academici heeft ze tekstboeken voor eerstejaarsstudenten geschreven, over de grondbeginselen van marketing (met dr. Bill Nichels, University of Maryland), over de grondbeginselen van adverteren (met Courtland Bovée, Grossmont College) en de grondbeginselen van management (met Courland Bovée, Grossmont College). Wood heeft de afgelopen jaren tientallen marketingplannen ontwikkeld, voor veel verschillende producten en diensten. Ook heeft deze uitvoerige en praktische informatie, casestudies, onderwerpen, oefeningen en gedrukte en elektronische supplementen voor diverse studieboeken over marketing en verwante discipline geschreven. Wood heeft een MBA in marketing, behaald aan de Long Island University in New York, en een BA van de City University te New York.

Andere boeken door Marian Burk Wood

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Inleiding

1. Inleiding tot marketingplanning
2. Externe analyse
3. Interne analyse en SWOT
4. Segmentatie, doelgroepbepaling en positionering
5. Doelstellingen, richting en ondersteuning
6. De product- en merkstrategie
7. De prijsstrategie
8. Distributiestrategie?n en logistiek
9. Geïntegreerde marketingcommunicatie
10. Prestatiemeting en beheer

Bijlage
Woordenlijst
Noten
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Het marketingplan, met MyLab NL
    Marian Burk Wood
    Het marketingplan, met MyLab NL
    € 34,50
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het marketingplan

        Het marketingplan
        Marian Burk Wood , Esther de Berg
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Het marketingplan

        Verwijder uw beoordeling