Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer
e-bookNederlands392 blz.9789044654912
1e druk
23-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
Amazon, ooit begonnen als een onlineboekhandel, groeide in twee decennia uit tot de grootste en bekendste internetgigant ter wereld. Meer
gebondenNederlands398 blz.9789001734459
1e druk
25-4-2022
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’. Meer
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer
paperbackNederlands161 blz.9789083003955
1e druk
15-10-2024
e-bookNederlands112 blz.9789082367676
1e druk
11-7-2017
Zal Blokker de crisis te boven komen, of komt er een einde aan het succesverhaal van deze familiedynastie in huishoudelijke artikelen? Meer
gebondenEngels176 blz.9781118099841
1e druk
18-11-2011
Retailers collect a huge amount of data, but don't know what to do with it. Retail Analytics not only provides a broad understanding of retail, but also shows how to put accumulated data to optimal use. Meer