Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									6 resultaten
								
								Trefwoord: Internationale-markten
				gebondenEngels276 blz.9781118923627
				2e druk
				
						
						De tweede druk biedt stap-voor-stap routekaart voor het implementeren, uitvoeren en verder ontwikkelen van een market intelligence programma in uw eigen organisatie.					 Meer
							
			
								
				e-bookEngels77 blz.9781839787447
				1e druk
				27-11-2024
						
						This book, Global Expansion Route-to-Market Options for Scale-Ups, is the second in a series of four.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels350 blz.9780471678915
				
				
						
						De financiën van effecten impliceren lenende transacties die om diverse redenen, zoals het verkrijgen van effecten voor een regeling, de financiering van inventarisposities, en het produceren van stijgend inkomen, gemotiveerd zijn.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands114 blz.9789082373264
				1e druk
				29-1-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Wat is eigenlijk het verschil tussen een handelsnaam en een merk? Hoe ga je goed om met de naam van je bedrijf en van je producten?					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels336 blz.9780470382059
				2e druk
				13-2-2009
						
						The Visual Investor, Second Edition breaks down technical analysis into terms that are accessible to even individual investors.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels428 blz.9780470870662
				
				
						
						'Corporate actions' is een essentieel boek voor iedereen die betrokken is bij effectenhandel, van nieuw personeel tot degenen betrokken zijn bij de dagelijkse verwerkingsprocessen alsmede degenen die betrokken zijn bij het uitvoerend management.					 Meer