Filteren
Trefwoord
4 resultaten
ingenaaidEngels268 blz.9780470227442
1e druk
'Mobilizing Generation 2.0' is een praktische direct toepasbare gids voor nonprofits, politieke campaigners, organisatoren en individuen die een beter begrip willen hoe web 2. Meer
gebondenEngels156 blz.9781118844397
2e druk
29-4-2014
The first book to explain how you can measure social media ROI across multiple departments, for internal/external social media based activities, as well as for new business models (product/services). Meer
gebondenEngels264 blz.9781119963233
1e druk
20-1-2012
'The Social Media MBA' biedt inzichten van 15 internationale en een educatief programma geschreven voor ervaren sociale media professionals. Meer
gebondenEngels310 blz.9780333698518
In 'Internet Strategies' laat Dick Stroud zien hoe ondernemingen een strategie kunnen ontwikkelen waarmee zij zichzelf een goede positie kunnen verwerven op het Internet, zonder de bestaande positie in gevaar te brengen. Meer