Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789047010067
1e druk
5-7-2017
Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Meer
e-bookEngels152 blz.9789048559688
1e druk
6-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
'The Platform Company' will help you tackle your organization's key strategic challenges with out-of-the box concepts based on solid principles from game theory and ecology. Meer
gebondenEngels272 blz.9780134084503
1e druk
11-6-2015
Reinvent marketing for your radically new environment: smarter, faster, more agile, more customer-driven! Meer
paperbackNederlands240 blz.9789401496292
1e druk
29-11-2023