Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands304 blz.9789013007534
1e druk
1-12-2012
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment. Meer
gebondenNederlands388 blz.9789001292782
3e druk
10-8-2021
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Meer
paperbackNederlands488 blz.9789055163243
3e druk
14-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Meer
paperbackNederlands438 blz.9789491743795
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Meer
65% KORTING
paperbackNederlands698 blz.9789001899936
7e druk
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Meer
48% KORTING