Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									5 resultaten
								
								Trefwoord: Klantenmanagement
				gebondenNederlands304 blz.9789013007534
				1e druk
				1-12-2012
						
						Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands388 blz.9789001292782
				3e druk
				10-8-2021
						
						Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands488 blz.9789055163243
				3e druk
				14-9-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands438 blz.9789491743795
				2e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance.					 Meer
							
			
								75% KORTING
			
				paperbackNederlands698 blz.9789001899936
				7e druk
				
						
						Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.					 Meer
							
			
								59% KORTING