Filteren
Trefwoord
26 resultaten
paperbackNederlands180 blz.9789462369054
2e druk
11-3-2019
Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe complexe samenwerkingsprocessen efficiënt en effectief kunnen worden ingericht. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789462724624
12e druk
25-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
Bij oplossingsgericht coachen wordt niet het probleem, maar de oplossing als vertrekpunt genomen. Daarbij wordt een aantal even simpele als doeltreffende regels gehanteerd. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789026522697
3e druk
Het boek is geschikt voor studies en trainingen op hbo- en academisch niveau en ook als naslagwerk voor werkers in de praktijk. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
paperbackNederlands462 blz.9789043041195
4e druk
2-3-2023
De auteurs zetten de vaardigheden uiteen die nodig zijn om oplossingsgericht te werken en lichten deze toe met praktische en inzichtgevende casuïstiek. Meer
paperbackNederlands110 blz.9789001079505
3e druk
6-2-2023
Ieder mens wil de regie hebben over zijn of haar eigen leven: zelf kunnen beslissen over woonplek, contacten, dagbesteding, enzovoort. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789001891794
3e druk
2-10-2019
Dit boek gaat over de kern van gespreksvoering en behandelt gespreksmodellen die de beginnende hulpverlener helpen bij de aanpak van hulpverlenende gesprekken. Meer
paperbackNederlands195 blz.9789001745622
7e druk
28-5-2021
Voor de verandering gaat uitgebreid in op de benodigde vaardigheden om veranderprocessen in het werkveld te begrijpen en te begeleiden. Meer
gebondenEngels9783319199375
29-10-2015
e-bookNederlands256 blz.9789024448050
1e druk
10-1-2025
andere uitgaves beschikbaar
SST is een open, gelijkwaardige, directe benadering waarbij de cliënt de regie houdt over de focus van de sessie en het inzetten van de begeleiding. Meer
paperbackNederlands88 blz.9789088506703
1e druk
3-3-2016
De methode van de Grafische Dossieranalyse is een unieke manier om het leven van een persoon op een simpele en overzichtelijke wijze in beeld te krijgen. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer
paperbackEngels156 blz.9783110641110
1e druk
12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business. Meer
gebondenNederlands127 blz.9789082799965
16e druk
5-9-2022
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Meer
paperbackNederlands234 blz.9789463860642
1e druk
27-3-2019
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789090334189
1e druk
22-9-2020
Hét Handboek voor de leefstijlcoach is een zeer compleet en praktisch handboek dat je alle basisinformatie geeft om als leefstijlcoach aan de slag te gaan. Meer
gebondenEngels320 blz.9781119697336
1e druk
10-3-2024
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119047605
1e druk
3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. Meer
paperbackNederlands212 blz.9789024457472
22-5-2024
andere uitgaves beschikbaar
Methodisch handelen lijkt een eenvoudig aan te leren basisvaardigheid voor professionals in het sociale domein. Maar de schijnbare eenvoud van het methodisch werken is bedrieglijk. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789492107275
1e druk
26-11-2020
E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt. Meer