Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands280 blz.9789462760141
1e druk
17-2-2015
'De Lean Entrepreneur' laat ons verder kijken dan de Mythe van de Visionair, door vergaand begrip van klanten, snelle experimenten en inzichten uit de lean-startupmethode. Meer
paperbackNederlands672 blz.9789001015688
5e druk
6-3-2024
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789081298834
1e druk
15-12-2017
Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen! Meer
e-bookNederlands136 blz.9789463012720
1e druk
11-2-2020
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Meer