Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									100 resultaten
								
								Trefwoord: Klantservice
				gebondenNederlands144 blz.9789089655431
				1e druk
				16-7-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands150 blz.9789047002727
				9e druk
				4-2-2017
						
						'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789024421947
				1e druk
				14-3-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands144 blz.9789089651150
				1e druk
				8-2-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands672 blz.9789001015688
				5e druk
				6-3-2024
						
						Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands174 blz.9789461263681
				1e druk
				24-10-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789090300610
				2e druk
				8-12-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands140 blz.9789023249207
				1e druk
				
						
						Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.					 Meer
							
			
								26% KORTING
			
				paperbackNederlands216 blz.9789090358246
				4e druk
				29-11-2022
						
						Voor de mens is het krijgen van aandacht van essentieel belang om goed te functioneren. Hoe sociaal wij onszelf ook vinden, aandacht geven aan anderen gaat ons steeds minder goed af.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels336 blz.9780470196120
				1e druk
				
						
						'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands291 blz.9789083005317
				1e druk
				28-11-2024
						
						Het nieuwe boek, 'Samen Gastvrij', is meer dan een verzameling inspirerende verhalen over gastvrijheid; het is een pleidooi voor het behoud van menselijkheid in een wereld die steeds meer door AI en algoritmes wordt beheerst.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands274 blz.9789401495455
				1e druk
				4-10-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789083471600
				1e druk
				9-10-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands127 blz.9789082799965
				16e druk
				5-9-2022
						
						Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands128 blz.9789083159928
				1e druk
				6-7-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands80 blz.9789492272058
				1e druk
				26-2-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands80 blz.9789492272072
				1e druk
				26-2-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands220 blz.9789024407811
				1e druk
				11-1-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9789024463435
				1e druk
				3-10-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.					 Meer
							
			
								21% KORTING
			
				gebondenEngels234 blz.9781118943007
				1e druk
				29-9-2014
						
						‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen.					 Meer