Lees verder
Sydney Brouwer is auteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers.
Meer over Sydney BrouwerSix Star Service
Maak een onvergetelijke indruk op je klanten
Samenvatting
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.
In zijn nieuwe boek 'Six Star Service' deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!
- Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.
- Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.
'Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!' – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep
'In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.' – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Over Sydney Brouwer
Inhoudsopgave
DEEL 1: DE ESSENTIE VAN SIX STAR SERVICE 11
1 Six Star Service 13
2 Emotie: de sleutel tot een onvergetelijke indruk 25
3 De kenmerken van Six Star Service 39
4 Sammy-situaties: Kansen voor Six Star Service 56
DEEL 2: DE VIJF PRINCIPES VOOR SIX STAR SERVICE 73
5 Jij bent de ster 75
6 Wees een gever 87
7 Stap over de streep 104
8 Ga voor de JA 119
9 Voed het vuur 129
Nawoord Six Star Klant 139
Lijst met inspirerende content 141
Dankwoord 142
Over de auteur 144
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Dit boek staat op 1 boekenlijst...
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht